РИФДТ репозиторијум
РИФДТ (Репозиторијум Института за филозофију и друштвену теорију Универзитета у Београду) садржи све публикације које су објавили истраживачи који раде или су радили у ИФДТ. Поред тога, садржи и све текстове објављене у часописима Филозофија и друштво, Критика и Khōrein.
Екстерна апликација Аутори, пројекти, публикације (APP) омогућава преглед и претраживање података о ауторима и пројектима, пренос метаподатака у друге системе, интеграцију са сервисом Altmetric и приказ података о цитираности у индексним базама података Dimensions, Scopus и Web of Science .
Институције/групе
Изаберите институцију/групу
Најновије
-
Cynthia Fleury, Here Lies Bitterness: Healing from Resentment, Cambridge: Polity Press, 2023.
(Beograd : Institut za filozofiju i društvenu teoriju, 2024) -
Gender Equality for Show: Serbian Performative Europeanization
(Routledge, 2024) -
At (en)large : capturing the voice of citizens through citizens’ assemblies on the EU level
(Florence : European University Instiute, 2024) -
“Normalcy” in Behavioral Philosophy and in Spiritual Practice
(Basel : MDPI, 2024) -
Pregled tribina i konferencija u Institutu za filozofiju i društvenu teoriju za 2023. godinu
(Beograd : Institut za filozofiju i društvenu teoriju, 2024) -
Engagement with Future Generations: Unfulfilled Empathy
(Springer, 2024) -
Norming Participatory Practices of Movement Parties in Southeast Europe
(Routledge, 2024) -
Epilogue: Future Work in and for Emancipatory Education
(Palgrave Macmillan, 2024) -
Voting preferences of the transitional losers: A perspective from Serbia
(Belgrade : Institute for Philosophy and Social Theory, 2024) -
Kako nauka doprinosi rodnoj neravnopravnosti i kako je održava?
(Beograd : Institut za filozofiju i društvenu teoriju; Sarajevo : TPO fondacija, 2024) -
Rethinking Education and Emancipation: Diverse Perspectives on Contemporary Challenges
(Palgrave Macmillan, 2024) -
Josef Albers’ Methodology 'Learning through Conscious Practice' As a Teaching Form for Education in Architecture
(Kunstgeschichtliches Institut der Ruhr-Universität Bochum, Josef Albers Museum Quadrat Bottrop, 2024) -
Exploring Campus through Web-Based Immersive Adventures Using Virtual Reality Photography: A Low-Cost Virtual Tour Experience
(International Association of Online Engineering, 2024) -
AI alignment: Assessing the global impact of recommender systems
(Elsevier, 2024) -
Rea Public Choice View on the Evolution of Cyberspace
(Institute for Philosophy and Social Theory,University of Belgrade, Center for Advanced Studies Southeast Europe, University of Rijeka, 2024) -
Does Education Require Emancipation? A Historical Analysis
(Palgrave Macmillan, 2024) -
Ways and Sideways of Emancipation: Dewey’s Reception in Different Political Eras of an Other-Than-Western Context
(Palgrave Macmillan, 2024) -
Rethinking Love as Union: “As if our boundaries were melting...”
(Vilnius University Press, 2024)