Repozitorijum Instituta za filozofiju i društvenu teoriju
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Srpski (latinica) 
    • Engleski
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   RIFDT
  • IFDT
  • Glavna kolekcija
  • Pregled zapisa
  •   RIFDT
  • IFDT
  • Glavna kolekcija
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Poraz obrazovanja u digitalnom dobu

Nema prikaza
Autori
Džalto, Davor
Članak u časopisu (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentu
Apstrakt
Svedoci smo izuzetno loše situacije u kojoj se nalazi obrazovni sistem u Srbiji danas. Brojni su razlozi koji su doveli obrazovanje i, specifično, visoko obrazovanje u Srbiji u izuzetno lošu situaciju, u poređenju sa evropskim, pa i regionalnim standardima. Među najvažnije spada svakako nezainteresovanost države da se ozbiljno pozabavi obrazovanjem i njegovim kvalitetom (gde su sve promene uglavnom 'kozmetičke') kao i visoka korupcija na svim nivoima koja je dovela do gotovo endemskog oblika tzv. 'tržišnog obrazovanja' u Srbiji. Ovo za posledicu ima potencijalno veoma opasne i dugoročne negativne implikacije po čitavo društvo. Postavlja se pitanje ne samo problema kvalifikovanosti ovako (ne)obrazovane radne snage, što je direktno povezano sa mogućnošću bržeg i uspešnijeg društvenog razvoja, već i problem razvoja i funkcionisanja same demokratije i građanskog društva u uslovima veoma niskog stepena obrazovanja stanovništva, uključujući i one koji formalno poseduju fakultetske diplome.
Ključne reči:
visoko obrazovanje / higher education / democracy / corruption / demokratija / korupcija
Izvor:
Kultura, Br. 135/2012, 2012, 20-27
Izdavač:
  • Beograd : Zavod za proučavanje kulturnog razvitka
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_1190
URI
http://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/1190
Kolekcije
  • Glavna kolekcija
Institucija/grupa
IFDT
TY  - JOUR
AU  - Džalto, Davor
PY  - 2012
UR  - http://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/1190
AB  - Svedoci smo izuzetno loše situacije u kojoj se nalazi obrazovni sistem u Srbiji danas. Brojni su razlozi koji su doveli obrazovanje i, specifično, visoko obrazovanje u Srbiji u izuzetno lošu situaciju, u poređenju sa evropskim, pa i regionalnim standardima. Među najvažnije spada svakako nezainteresovanost države da se ozbiljno pozabavi obrazovanjem i njegovim kvalitetom (gde su sve promene uglavnom 'kozmetičke') kao i visoka korupcija na svim nivoima koja je dovela do gotovo endemskog oblika tzv. 'tržišnog obrazovanja' u Srbiji. Ovo za posledicu ima potencijalno veoma opasne i dugoročne negativne implikacije po čitavo društvo. Postavlja se pitanje ne samo problema kvalifikovanosti ovako (ne)obrazovane radne snage, što je direktno povezano sa mogućnošću bržeg i uspešnijeg društvenog razvoja, već i problem razvoja i funkcionisanja same demokratije i građanskog društva u uslovima veoma niskog stepena obrazovanja stanovništva, uključujući i one koji formalno poseduju fakultetske diplome.
PB  - Beograd : Zavod za proučavanje kulturnog razvitka
T2  - Kultura, Br. 135/2012
T1  - Poraz obrazovanja u digitalnom dobu
SP  - 20
EP  - 27
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_1190
ER  - 
@article{
author = "Džalto, Davor",
year = "2012",
abstract = "Svedoci smo izuzetno loše situacije u kojoj se nalazi obrazovni sistem u Srbiji danas. Brojni su razlozi koji su doveli obrazovanje i, specifično, visoko obrazovanje u Srbiji u izuzetno lošu situaciju, u poređenju sa evropskim, pa i regionalnim standardima. Među najvažnije spada svakako nezainteresovanost države da se ozbiljno pozabavi obrazovanjem i njegovim kvalitetom (gde su sve promene uglavnom 'kozmetičke') kao i visoka korupcija na svim nivoima koja je dovela do gotovo endemskog oblika tzv. 'tržišnog obrazovanja' u Srbiji. Ovo za posledicu ima potencijalno veoma opasne i dugoročne negativne implikacije po čitavo društvo. Postavlja se pitanje ne samo problema kvalifikovanosti ovako (ne)obrazovane radne snage, što je direktno povezano sa mogućnošću bržeg i uspešnijeg društvenog razvoja, već i problem razvoja i funkcionisanja same demokratije i građanskog društva u uslovima veoma niskog stepena obrazovanja stanovništva, uključujući i one koji formalno poseduju fakultetske diplome.",
publisher = "Beograd : Zavod za proučavanje kulturnog razvitka",
journal = "Kultura, Br. 135/2012",
title = "Poraz obrazovanja u digitalnom dobu",
pages = "20-27",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_1190"
}
Džalto, D.. (2012). Poraz obrazovanja u digitalnom dobu. in Kultura, Br. 135/2012
Beograd : Zavod za proučavanje kulturnog razvitka., 20-27.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_1190
Džalto D. Poraz obrazovanja u digitalnom dobu. in Kultura, Br. 135/2012. 2012;:20-27.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_1190 .
Džalto, Davor, "Poraz obrazovanja u digitalnom dobu" in Kultura, Br. 135/2012 (2012):20-27,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_1190 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu RIFDT | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUB
 

 

Kompletan repozitorijumGrupeAutoriNasloviTemeOva institucijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu RIFDT | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUB