dc.creator | Džalto, Davor | |
dc.date.accessioned | 2017-11-01T10:17:34Z | |
dc.date.available | 2017-11-01T10:17:34Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier | 0023-5164 | |
dc.identifier.uri | http://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/1190 | |
dc.description.abstract | Svedoci smo izuzetno loše situacije u kojoj se nalazi obrazovni sistem u Srbiji danas. Brojni su razlozi koji su doveli obrazovanje i, specifično, visoko obrazovanje u Srbiji u izuzetno lošu situaciju, u poređenju sa evropskim, pa i regionalnim standardima. Među najvažnije spada svakako nezainteresovanost države da se ozbiljno pozabavi obrazovanjem i njegovim kvalitetom (gde su sve promene uglavnom 'kozmetičke') kao i visoka korupcija na svim nivoima koja je dovela do gotovo endemskog oblika tzv. 'tržišnog obrazovanja' u Srbiji. Ovo za posledicu ima potencijalno veoma opasne i dugoročne negativne implikacije po čitavo društvo. Postavlja se pitanje ne samo problema kvalifikovanosti ovako (ne)obrazovane radne snage, što je direktno povezano sa mogućnošću bržeg i uspešnijeg društvenog razvoja, već i problem razvoja i funkcionisanja same demokratije i građanskog društva u uslovima veoma niskog stepena obrazovanja stanovništva, uključujući i one koji formalno poseduju fakultetske diplome. | srp |
dc.format | 135/2012 (2012) 20-27 | |
dc.language | sr | |
dc.publisher | Beograd : Zavod za proučavanje kulturnog razvitka | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.source | Kultura, Br. 135/2012 | srp |
dc.subject | visoko obrazovanje | |
dc.subject | higher education | |
dc.subject | democracy | |
dc.subject | corruption | |
dc.subject | demokratija | |
dc.subject | korupcija | |
dc.title | Poraz obrazovanja u digitalnom dobu | sr |
dc.type | article | |
dc.rights.license | BY-NC-ND | |
dcterms.abstract | Джалто, Давор; Пораз образовања у дигиталном добу; | |
dc.citation.spage | 20 | |
dc.citation.epage | 27 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_1190 | |