JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Социо-културни приступ образовању о уметности током covid-19 пандемије у Републици Србији: студија случаја у средњој уметничкој школи / Socio-Cultural Approach To Art Education During The Covid-19 Pandemic in the Republic of Serbia: A Case Study in a Secondary Art School
art / education / covid-19 pandemic / socio-cultural approach
Извор:
Књига сажетака образовање у време пандемије covid-19: искуства и поуке / Book of abstracts Еducation During Covid-19 Pandemic: Experience and Lessons Learned, 2023, 80-81
Књига резимеа Међународнe научнe конференцијe -Образовање у време пандемије Covid-19: искуства и поуке-, 1–3. јун 2023. уреднице Гордана Стоковић, Јелена Лукић, Јелена Станивуковић, издавач: Београд: Учитељски факултет. Пријава је успешно прошла слепу рецензију више рецензената.
TY - CONF
AU - Ćeriman, Jelena
AU - Subotić Krasojević, Iva
PY - 2023
UR - http://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/3200
C3 - Књига сажетака образовање у време пандемије covid-19: искуства и поуке / Book of abstracts Еducation During Covid-19 Pandemic: Experience and Lessons Learned
T1 - Социо-културни приступ образовању о уметности током covid-19 пандемије у Републици Србији: студија случаја у средњој уметничкој школи / Socio-Cultural Approach To Art Education During The Covid-19 Pandemic in the Republic of Serbia: A Case Study in a Secondary Art School
SP - 80
EP - 81
UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_3200
ER -
@conference{
author = "Ćeriman, Jelena and Subotić Krasojević, Iva",
year = "2023",
journal = "Књига сажетака образовање у време пандемије covid-19: искуства и поуке / Book of abstracts Еducation During Covid-19 Pandemic: Experience and Lessons Learned",
title = "Социо-културни приступ образовању о уметности током covid-19 пандемије у Републици Србији: студија случаја у средњој уметничкој школи / Socio-Cultural Approach To Art Education During The Covid-19 Pandemic in the Republic of Serbia: A Case Study in a Secondary Art School",
pages = "80-81",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_3200"
}
Ćeriman, J.,& Subotić Krasojević, I.. (2023). Социо-културни приступ образовању о уметности током covid-19 пандемије у Републици Србији: студија случаја у средњој уметничкој школи / Socio-Cultural Approach To Art Education During The Covid-19 Pandemic in the Republic of Serbia: A Case Study in a Secondary Art School. in Књига сажетака образовање у време пандемије covid-19: искуства и поуке / Book of abstracts Еducation During Covid-19 Pandemic: Experience and Lessons Learned, 80-81.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_3200
Ćeriman J, Subotić Krasojević I. Социо-културни приступ образовању о уметности током covid-19 пандемије у Републици Србији: студија случаја у средњој уметничкој школи / Socio-Cultural Approach To Art Education During The Covid-19 Pandemic in the Republic of Serbia: A Case Study in a Secondary Art School. in Књига сажетака образовање у време пандемије covid-19: искуства и поуке / Book of abstracts Еducation During Covid-19 Pandemic: Experience and Lessons Learned. 2023;:80-81.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_3200 .
Ćeriman, Jelena, Subotić Krasojević, Iva, "Социо-културни приступ образовању о уметности током covid-19 пандемије у Републици Србији: студија случаја у средњој уметничкој школи / Socio-Cultural Approach To Art Education During The Covid-19 Pandemic in the Republic of Serbia: A Case Study in a Secondary Art School" in Књига сажетака образовање у време пандемије covid-19: искуства и поуке / Book of abstracts Еducation During Covid-19 Pandemic: Experience and Lessons Learned (2023):80-81,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_3200 .