Show simple item record

dc.contributor.editorJovanov, Rastko
dc.creatorStojanović Đorđević, Tamara
dc.date.accessioned2017-11-01T10:15:30Z
dc.date.available2017-11-01T10:15:30Z
dc.date.issued2015
dc.identifier0353-5738
dc.identifier.urihttp://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/302
dc.description.abstractAutor u ovom radu sagledava pedagošku interpretaciju i doprinos Rečnika tehnologije spram kritičke i revolucionarne pedagogije Paula Freirea i njegovih sledbenika Anri Žirua i Pitera Meklarena. Ono što omogućava uporedno razmišljanje o Rečniku tehnologije i Pedagogiji potlačenih, najpoznatijem delu Paula Freirea, jeste jasan napor oba dela usmeren protiv dehumanizacije i pretvaranja pedagoškog procesa u tehnologiju. Freire obrazovni proces vidi kao simulakrum bankarskog sistema dok ga Rečnik tehnologije veoma blisko, ali opštije sagledava kao prevlast privida bez obzira na to ko i koga ugnjetava. Privid bi postojao čak i u svetu bez odnosa nadmoći,jer se razrešenjem tlačenja nećemo osloboditi istorije.srp
dc.format26 1 (2015) 139-155
dc.formatapplication/pdf
dc.languagesr
dc.publisherBeograd : Institut za filozofiju i društvenu teoriju
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/178018/RS//
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceFilozofija i društvo / Philosophy and Societymul
dc.subjectrečnik tehnologije
dc.subjectPaulo Freire
dc.subjectKlod Levi Stros
dc.subjectrevolucionarna pedagogija
dc.subjectistorija
dc.titlePedagogija Dečaka : Rečnik tehnologije kao fenomenologija ciklusa bez istorijesr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractЈованов, Растко; Стојановић Ђорђевић, Тамара
dc.citation.spage139
dc.citation.epage155
dc.identifier.doi10.2298/FID1501139S
dc.type.versionpublishedVersion
dc.identifier.fulltexthttp://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/bitstream/id/4880/300.pdf
dc.identifier.wos000410422200007


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record