Repository of The Institute for Philosophy and Social Theory
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   RIFDT
  • IFDT
  • Radovi istraživača
  • View Item
  •   RIFDT
  • IFDT
  • Radovi istraživača
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mogućnost solidarnosti između profesora i studenata u protestu

Thumbnail
2017
bitstream_9824.pdf (135.0Kb)
Authors
Resanović, Milica
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Posle prikaza istorijata studentskih borbi u Beogradu i odnosa između profesora i studenata koji je tokom ovih protesta bio uspostavljen, ispituje se u kakvom su odnosu bili studenti i profesori tokom blokade Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu 2014. godine. Kako bi se razmotrilo kakav odnos je bio uspostavljen između ovih aktera tokom trajanja blokade, autorka će pokušati da odgovori na pitanja da li je među profesorima postojalo razumevanje za studentske zahteve, da li su i studenti i profesori doživeli blokadu kao legitiman vid borbe za studentske zahteve i da li je postojala solidarnost između profesora i studenata u protestu. U radu će prvo biti prikazani stavovi studenata o protestu i ulozi profesora u njemu, a potom će u drugom delu rada biti više reči o tome kako se profesori odnose prema blokadi i kako doživljavaju vlastitu ulogu u protestu.
After a review of the history of student protests in Belgrade and of the relationship between professors and students therein, the paper examines the relationship between these actors during the blockade of the Belgrade Faculty of Philosophy in 2014. In order to analyse this relationship, the author considers the following questions: did professors show any understanding for student demands? did both students and professors perceive the blockade as a legitimate form of struggle for student demands? has there been any solidarity between professors and students during the protest? Student attitudes toward the protest and the professors’ role in it are described first, while the second part of the paper discusses the professors’ attitude toward the blockade and their understanding of their own role in it.
Keywords:
solidarnost / studentski protesti / aktivizam nastavnika / metodi studentske borbe / studentski zahtevi
Source:
Blokada Filozofskog fakulteta 2014. godine, 2017, 73-93
Publisher:
  • Beograd: Institut za sociološka istraživanja

ISBN: 978-86-918053-2-6

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_2840
URI
http://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/2840
Collections
  • Radovi istraživača
Institution/Community
IFDT
TY  - CHAP
AU  - Resanović, Milica
PY  - 2017
UR  - http://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/2840
AB  - Posle prikaza istorijata studentskih borbi u Beogradu i odnosa između profesora i studenata koji je tokom ovih protesta bio uspostavljen, ispituje se u kakvom su odnosu bili studenti i profesori tokom blokade Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu 2014. godine. Kako bi se razmotrilo kakav odnos je bio uspostavljen između ovih aktera tokom trajanja blokade, autorka će pokušati da odgovori na pitanja da li je među profesorima postojalo razumevanje za studentske zahteve, da li su i studenti i profesori doživeli blokadu kao legitiman vid borbe za studentske zahteve i da li je postojala solidarnost između profesora i studenata u protestu. U radu će prvo biti prikazani stavovi studenata o protestu i ulozi profesora u njemu, a potom će u drugom delu rada biti više reči o tome kako se profesori odnose prema blokadi i kako doživljavaju vlastitu ulogu u protestu.
AB  - After a review of the history of student protests in Belgrade and of the
relationship between professors and students therein, the paper examines the relationship between these actors during the blockade of the Belgrade Faculty of
Philosophy in 2014. In order to analyse this relationship, the author considers
the following questions: did professors show any understanding for student demands? did both students and professors perceive the blockade as a legitimate
form of struggle for student demands? has there been any solidarity between professors and students during the protest? Student attitudes toward the protest and
the professors’ role in it are described first, while the second part of the paper
discusses the professors’ attitude toward the blockade and their understanding of
their own role in it.
PB  - Beograd: Institut za sociološka istraživanja
T2  - Blokada Filozofskog fakulteta 2014. godine
T1  - Mogućnost solidarnosti između profesora i studenata u protestu
SP  - 73
EP  - 93
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_2840
ER  - 
@inbook{
author = "Resanović, Milica",
year = "2017",
abstract = "Posle prikaza istorijata studentskih borbi u Beogradu i odnosa između profesora i studenata koji je tokom ovih protesta bio uspostavljen, ispituje se u kakvom su odnosu bili studenti i profesori tokom blokade Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu 2014. godine. Kako bi se razmotrilo kakav odnos je bio uspostavljen između ovih aktera tokom trajanja blokade, autorka će pokušati da odgovori na pitanja da li je među profesorima postojalo razumevanje za studentske zahteve, da li su i studenti i profesori doživeli blokadu kao legitiman vid borbe za studentske zahteve i da li je postojala solidarnost između profesora i studenata u protestu. U radu će prvo biti prikazani stavovi studenata o protestu i ulozi profesora u njemu, a potom će u drugom delu rada biti više reči o tome kako se profesori odnose prema blokadi i kako doživljavaju vlastitu ulogu u protestu., After a review of the history of student protests in Belgrade and of the
relationship between professors and students therein, the paper examines the relationship between these actors during the blockade of the Belgrade Faculty of
Philosophy in 2014. In order to analyse this relationship, the author considers
the following questions: did professors show any understanding for student demands? did both students and professors perceive the blockade as a legitimate
form of struggle for student demands? has there been any solidarity between professors and students during the protest? Student attitudes toward the protest and
the professors’ role in it are described first, while the second part of the paper
discusses the professors’ attitude toward the blockade and their understanding of
their own role in it.",
publisher = "Beograd: Institut za sociološka istraživanja",
journal = "Blokada Filozofskog fakulteta 2014. godine",
booktitle = "Mogućnost solidarnosti između profesora i studenata u protestu",
pages = "73-93",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_2840"
}
Resanović, M.. (2017). Mogućnost solidarnosti između profesora i studenata u protestu. in Blokada Filozofskog fakulteta 2014. godine
Beograd: Institut za sociološka istraživanja., 73-93.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_2840
Resanović M. Mogućnost solidarnosti između profesora i studenata u protestu. in Blokada Filozofskog fakulteta 2014. godine. 2017;:73-93.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_2840 .
Resanović, Milica, "Mogućnost solidarnosti između profesora i studenata u protestu" in Blokada Filozofskog fakulteta 2014. godine (2017):73-93,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_2840 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About RIFDT | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About RIFDT | Send Feedback

OpenAIRERCUB