Приказ основних података о документу

dc.contributorCvejić, Igor
dc.contributorKrstić, Predrag
dc.creatorHumbolt, Vilhelm Fon
dc.creatorAdorno, Teodor
dc.creatorLisman, Konrad Paul
dc.date.accessioned2021-11-24T15:38:39Z
dc.date.available2021-11-24T15:38:39Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.isbn978-86-80484-52-5
dc.identifier.urihttp://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/2462
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : Institut za filozofiju i društvenu teoriju ; Novi Sad : Akademska knjigasr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200025/RS//sr
dc.rightsrestrictedAccesssr
dc.subjectfilozofija obrazovanja
dc.subjectsociologija obrazovanja
dc.subjectphilosophy of education
dc.subjectsociology of education
dc.titleOd obrazovanja do neobrazovanja: tri teorijesr
dc.typebooksr
dc.rights.licenseARRsr
dc.description.otherBiblioteka Minima.
dc.description.otherSadržaj: Teorija obrazovanja čoveka = Theorie der Bildung des Menschen / Vilhelm fon Humbolt. Teorija poluobrazovanja = Theorie der Halbbildung / Teodor V. Adorno. Obrazovanje, poluobrazovanje, neobrazovanje = Bildung, Halbbildung, Unbildung / Konrad Paul Lisman.
dc.citation.spage1
dc.citation.epage150
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_2462


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу