Приказ основних података о документу

Behavior of communication professionals and communication students at the social network Facebook

dc.creatorBojić, Ljubiša
dc.date.accessioned2021-10-28T13:16:02Z
dc.date.available2021-10-28T13:16:02Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1452-7405
dc.identifier.urihttp://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/2341
dc.description.abstractCilj ovog rada je ispitivanje ponašanja profesionalnih komunikatora i studenata komunikologije na Fejsbuku kako bi se kategorizovali u početne, napredne i profesionalne korisnike. Istraživanje je obavljeno metodom anketiranja i analizom sadržaja obavljene ankete. Poziv za popunjavanje ankete poslat je članovima nekoliko Fejsbuk grupa koje se bave komunikološkim disciplinama. Istraživanje ponašanja je pokazalo je da početni korisnici koji Fejsbuk koriste manje od godinu dana ovu društvenu aplikaciju uglavnom vide kao kanal za ličnu ili jednosmernu komunikaciju, dok napredni korisnici vide Fejsbuk kao mesto za dvosmernu i platformsku komunikaciju mnogih sa mnogima. Profesionalni korisnici Fejsbuka vide ovu platformu kao način dvosmerne komunikacije proizvoda/usluge/ideje/osobe sa potrošačima. Oni smatraju Fejsbuk komunikaciju kao dobar način za negovanje/promenu imidža i za prikupljanje pobornika/veb-promotera neke osobe/ideje/usluge/proizvoda. Među aktivnim naprednim korisnicima izdvojeni su plemeniti korisnici koji koriste Fejsbuk da dele svoja saznanja i da nauče nešto o životu svojih virtuelnih prijatelja.sr
dc.description.abstractThis paper examines how communication professionals and communication students use social network Facebook. The aim of the research is to categorize examinees in the following categories: novice, advanced and professional users. Methods of the research were questionnaire and content analysis of the query results. Invitations for examinees were sent to the members of few Facebook groups that gather communication science students and practitioners. Research shows that novice users who use this social network for less than a year exploit it as a channel for personal or one way communication, while advanced users perceive Facebook as a place for two way and platform based communication. Professional users see this platform as a way of two way communication of a product/service/idea/person with consumers. They perceive Facebook communication as a good way to nourish or change image or to gather web advocates. The study categorizes active advanced users and derives noble users who utilize Facebook to share knowledge and learn about life of their virtual friends.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherNovi Sad: Protocolsr
dc.publisherBeograd: Fakultet političkih naukasr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200025/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceČasopis za upravljanje komuniciranjemsr
dc.subjectprofesionalni komunikatorsr
dc.subjectinterakcijasr
dc.subjectinternetsr
dc.subjectdigilabsr
dc.subjectfacebooksr
dc.subjectfejsbuksr
dc.titlePonašanje profesionalih komunikatora i studenata komunikologije na društvenoj mreži Fejsbuksr
dc.titleBehavior of communication professionals and communication students at the social network Facebooksr
dc.typearticlesr
dc.rights.licenseBY-NC-NDsr
dcterms.abstractБојић, Љубиша; Понашање професионалих комуникатора и студената комуникологије на друштвеној мрежи Фејсбук; Понашање професионалих комуникатора и студената комуникологије на друштвеној мрежи Фејсбук;
dc.citation.issue9
dc.citation.volume12
dc.citation.spage115
dc.citation.epage126
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.fulltexthttp://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/bitstream/id/8325/bitstream_8325.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_2341


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу