Приказ основних података о документу

dc.creatorVasiljević, Jelena
dc.date.accessioned2018-06-25T18:55:40Z
dc.date.available2018-06-25T18:55:40Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn0353-1589
dc.identifier.urihttp://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/1600
dc.description.abstractU radu se predstavlja i problematizuje primena semiolo- gije u analizi reklamnih poruka. Razmatranje je inicirano jednim konkretnim vidom ove prakse – radovima nastalim pod mentors- tvom Denijela Čendlera, poznatog autora kad je oblast semiologije u pitanju i rukovodioca seminara Semiologija reklame na postdi- plomskim studijama jednog velškog univerziteta. Nakon ilustracije metodoloških koraka i osnovnih ideja prisutnih u tim radovima, is- pitaće se opravdanost samog poduhvata, s obzirom na specifičnosti reklame kao predmeta semiološke analize. Posebna se pažnja pri- daje problemu ideološko-kritičkog aspekta koji se ovakvoj analizi imputira, kao i tenziji između strukturalno, odnosno socijalno ori- jentisane semiologije.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Odeljenje za etnologiju i antropologijusr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/MPN2006-2010/147035/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceEtno-antropološki problemisr
dc.subjectsemiologijasr
dc.subjectsemiološka analiza reklamasr
dc.titleSemiološka analiza reklame: metodološka razmatranjasr
dc.typearticlesr
dc.rights.licenseBY-NC-NDsr
dcterms.abstractВасиљевић, Јелена; Семиолошка анализа рекламе: методолошка разматрања; Семиолошка анализа рекламе: методолошка разматрања;
dc.citation.issue1
dc.citation.volume2
dc.citation.spage41
dc.citation.epage54
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.fulltexthttp://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/bitstream/id/3254/vasiljevic_semioloska_analiza_reklame.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_1600


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу