Show simple item record

dc.creatorKrstić, Predrag
dc.date.accessioned2018-06-22T20:34:08Z
dc.date.available2018-06-22T20:34:08Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn0352-5732
dc.identifier.urifile:///C:/Users/pc2012/Desktop/ZMSDN_149.pdf
dc.identifier.urihttp://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/1585
dc.description.abstractОвај рад се усредсређује на неколико наивних питања која темељно оспоравају идеју образовања, а потом и њену модерну реализацију. Сугестија је да и даље постоје непропитани трошкови и прокријумчарене дилеме унутар неподељено прихваћене образовне стратегије Запада, који онда оптерећују и њене савремене диспуте нижег степена општости: опште или специјалистичко, културно детерминисано или универзално, стандардизовано или дерегулисано, униформно или плурално, привилеговано или свима доступно, елитно или „отворено” образовање? Верујемо да би тако заоштрено рашчишћавање појмовног терена указало на оне претпостављене сврхе, функције и исходе образовања због којих се инвестирање у њега непрестано детектује као незадовољавајуће, а оно само се приказује као да је у хроничној кризи.sr
dc.description.abstractThis paper focuses on a few simple questions that fundamentally challenge the idea of education, as well as its modern realization. The suggestion is that, within the undividedly accepted educational strategy of the West, there are still uninspected costs and smuggled dilemmas. They then burden the contemporary disputes over education at a lower level of generality: general or vocational, culturally determined or universal, standardized or deregulated, uniform or plural, privileged or available to all, elite or “open” education, and so on. We believe that such thorough clearing up of conceptual field would point to those presumed purposes, functions, and outcomes of education which make its investments seem constantly unsatisfactory, and education itself appears chronically in crisis.en
dc.language.isosrsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/43007/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.sourceZbornik Matice srpske za društvene naukesr
dc.subjectобразовањеsr
dc.subjecteducationsr
dc.subjectпросветитељствоsr
dc.subjectзнањеsr
dc.subjectдруштвена регулацијаsr
dc.subjectкултивацијаsr
dc.subjectвоља за истиномsr
dc.subjectenlightenmentsr
dc.subjectknowledgesr
dc.subjectsocial controlsr
dc.subjectcultivationsr
dc.subjectwill to truthsr
dc.titleČemu još obrazovanje?sr
dc.typearticlesr
dcterms.abstractКрстић, Предраг; Чему још образовање?; Чему још образовање?;
dc.citation.issue149
dc.citation.spage977
dc.citation.epage989
dc.identifier.doi10.2298/ZMSDN1449977K
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.fulltexthttp://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/bitstream/id/3269/bitstream_3269.pdf


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record