Prikaz osnovnih podataka o dokumentu

dc.contributorVelinov, Marija
dc.contributorSekulović, Milica
dc.contributorNišavić, Ivan
dc.creatorLipij, Ana
dc.date.accessioned2023-11-16T13:24:12Z
dc.date.available2023-11-16T13:24:12Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-86-82324-19-5
dc.identifier.urihttp://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/3240
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : Institut za filozofiju i društvenu teorijusr
dc.relation"info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200025/RS//"sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceTreća međunarodna konferencija Čemu još obrazovanje? Humanizam, posthumanizam, anti-humanizam: obrazovne perspektivesr
dc.titleImplikacije teze utelovljene kognicije na koncepcije učenja i obrazovanjasr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.spage42
dc.identifier.cobiss74541833
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.fulltexthttp://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/bitstream/id/11283/bitstream_11283.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_3240


Dokumenti

Thumbnail

Ovaj dokument se pojavljuje u sledećim kolekcijama

Prikaz osnovnih podataka o dokumentu