Na šta mislimo kada kažemo... Novi obrazovni sistem
Остало (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
U današnjem društveno-političkom i ekonomskom kontekstu svedočimo krizi kredibiliteta socijalističke/ komunističke alternative globalnom neoliberalnom ekonomskom poretku. Ideja marksističke teorije obrazovanja, u radovima Robina Smola (Robin Small) određena kao obrazovni praxis, ne pronalazi svoju artikulaciju u akademskoj sferi i kroz konkretne obrazovne programe. Njena pojava svedena je na nivo incidenta. Temeljno promišljanje sfere obrazovanja sa marksističkih i pozicija demokratskog socijalizma ustupilo je mesto tehnicističkim i na ishode orijentisanim evaluacionim politikama.
Извор:
2021Издавач:
- Beograd : Institut za filozofiju i društvenu teoriju
- Beograd : Institut za demokratski angažman jugoistočne Evrope
Финансирање / пројекти:
- Министарство науке, технолошког развоја и иновација Републике Србије, институционално финансирање - 200025 (Универзитет у Београду, Институт за филозофију и друштвену теорију) (RS-MESTD-inst-2020-200025)
Напомена:
- Ova publikacija je nastala u okviru projekta “Angažuj, inspiriši, osnaži: Rizom angažovane demokratije“ koji realizuje Institut za filozofiju i društvenu teoriju Univerziteta u Beogradu u partnerstvu sa Institutom za demokratski angažman jugoistočne Evrope, uz podršku Fondacije za otvoreno društvo.
Колекције
Институција/група
IFDTTY - GEN AU - Nikolić, Olga AU - Sekulović, Milica PY - 2021 UR - http://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/2261 AB - U današnjem društveno-političkom i ekonomskom kontekstu svedočimo krizi kredibiliteta socijalističke/ komunističke alternative globalnom neoliberalnom ekonomskom poretku. Ideja marksističke teorije obrazovanja, u radovima Robina Smola (Robin Small) određena kao obrazovni praxis, ne pronalazi svoju artikulaciju u akademskoj sferi i kroz konkretne obrazovne programe. Njena pojava svedena je na nivo incidenta. Temeljno promišljanje sfere obrazovanja sa marksističkih i pozicija demokratskog socijalizma ustupilo je mesto tehnicističkim i na ishode orijentisanim evaluacionim politikama. PB - Beograd : Institut za filozofiju i društvenu teoriju PB - Beograd : Institut za demokratski angažman jugoistočne Evrope T1 - Na šta mislimo kada kažemo... Novi obrazovni sistem UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_2261 ER -
@misc{ author = "Nikolić, Olga and Sekulović, Milica", year = "2021", abstract = "U današnjem društveno-političkom i ekonomskom kontekstu svedočimo krizi kredibiliteta socijalističke/ komunističke alternative globalnom neoliberalnom ekonomskom poretku. Ideja marksističke teorije obrazovanja, u radovima Robina Smola (Robin Small) određena kao obrazovni praxis, ne pronalazi svoju artikulaciju u akademskoj sferi i kroz konkretne obrazovne programe. Njena pojava svedena je na nivo incidenta. Temeljno promišljanje sfere obrazovanja sa marksističkih i pozicija demokratskog socijalizma ustupilo je mesto tehnicističkim i na ishode orijentisanim evaluacionim politikama.", publisher = "Beograd : Institut za filozofiju i društvenu teoriju, Beograd : Institut za demokratski angažman jugoistočne Evrope", title = "Na šta mislimo kada kažemo... Novi obrazovni sistem", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_2261" }
Nikolić, O.,& Sekulović, M.. (2021). Na šta mislimo kada kažemo... Novi obrazovni sistem. Beograd : Institut za filozofiju i društvenu teoriju.. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_2261
Nikolić O, Sekulović M. Na šta mislimo kada kažemo... Novi obrazovni sistem. 2021;. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_2261 .
Nikolić, Olga, Sekulović, Milica, "Na šta mislimo kada kažemo... Novi obrazovni sistem" (2021), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_2261 .