Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-10 od 411
Gruppenidentität und die nichtsoziale Akte
(Beograd : Institut za filozofiju i društvenu teoriju, 2014)
„Europe as Contre-Institution: Hospitality versus Sovereignty. Saint-Simon with Jacques Derrida [Evropa kao kontrainstitucija: Gostoprimstvo nasuprot suverenitetu. Sen-Simon sa Žakom Deridom]”
(Velbrueck GmbH, 2016)
"Die Gastfreundschaft ist die Kultur selbst", erklärte Derrida und meinte damit offenbar eine bejahte und unbedingte Aufgeschlossenheit, wohl wissend, dass sie politisch und rechtlich geregeltes Leben zu überfordern droht. ...
Savremena tehnologija ratovanja u svetlu hrišćanskog morala: naoružani dronovi
(Beograd : Institut za filozofiju i društvenu teoriju; Medijai centar "Odbrana", 2017)
Savremena tehnologija ratovanja sve više stavlja u drugi plan tradicionalne vojne vrline, dok istovremeno ističe tehničku efikasnost. To je posebno slučaj sa robotizovanim ratovanjem, poput upotrebe bespilotnih letelica, ...
Od ekološke antropologije do antropološke ekologije
(Beograd : Institut za filozofiju i društvenu teoriju, 2012)
U tekstu je reč o ulozi antropološke ekologije, kao načina traženja odgovarajućih rešenja za probleme savremenog sveta koji povezuje ekološku i antropološku problematiku. Baveći se uticajem kulture na životnu sredinu koji ...
Teleologie der Erde
(Würzburg : Königshausen und Neumann, 2015)
Talking Race, Nation, Class: The Belgrade Workshop
(Balibar / Wallerstein's "Race, Nation, Class", 2018)
Since its first publication in French in 1988, Race, Nation, Classe. Les Identités ambiguës has been translated into nine languages, sparking an intriguing variety of discussions. How were Balibar and Wallerstein’s theses ...
„Pacifizam. Oprema (sprèma) ili pribor rata“
(Beograd; Novi Sad : Institut za filozofiju i društvenu teoriju; Akademska knjiga, 2017)
Imaginario politico : el filosofo enfermo y el Otro como veneno
(Buenos Aires : Prometeo Libros, 2014)
Why Still Education: Retrospected and Inspected
(Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars, 2016)
Why Still Education? will appeal to researchers of education – scholars and students alike – in the fields of philosophy, sociology, pedagogy, andragogy, psychology, political theory, anthropology, and history, as well as ...