Приказ основних података о документу

dc.creatorTmušić, Marko B.
dc.date.accessioned2018-10-16T11:01:56Z
dc.date.available2018-10-16T11:01:56Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn0353-5738
dc.identifier.urihttp://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/1873
dc.language.isoensr
dc.publisherBeograd : Institut za filozofiju i društvenu teorijusr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceFilozofija i društvo/Philosophy and Societysr
dc.titleSocial capital - multiple dimensions of one concept Social Capital, Social Identities – From Ownership to Belonging, Dieter Thoma, Christoph Henning, Hans Bernhard Schmid (eds.), de Gruyter, Berlin/ Boston, 2014en
dc.typereviewsr
dc.rights.licenseBY-NC-NDsr
dcterms.abstractТмушић Б., Марко;
dc.citation.issue3
dc.citation.volume27
dc.citation.spage697
dc.citation.epage698
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.fulltexthttp://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/bitstream/id/4198/bitstream_4198.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_1873


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу