Приказ основних података о документу

Problem saznajne vrednosti – jedno rešenje i jedna kritika

dc.creatorČukljević, Filip
dc.date.accessioned2018-10-09T08:11:18Z
dc.date.available2018-10-09T08:11:18Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn0353-5738
dc.identifier.urihttp://journal.instifdt.bg.ac.rs/index.php?journal=fid&page=article&op=view&path%5B%5D=658
dc.identifier.urihttp://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/1809
dc.description.abstractIn this paper I will deal with the solution to the problem of cognitive significance offered by the so-called new theorists of reference, as well as with the critique of that solution given by Howard Wettstein. I will claim that the answer to this critique provided by John Perry is not sufficiently convincing. First, I will clarify some relevant concepts in order to present the problem of cognitive significance in a clear manner. Then I will expose the solution to the problem offered by Perry and David Kaplan. After that, I will present Wettstein’s critique of that solution. Subsequently, I will also analyze Perry’s attempt to defend against this critique. Finally, I will discuss the extent to which Perry’s attempt is successful. It will be shown that it is significantly not so.en
dc.description.abstractU ovom radu baviću se rešenjem problema saznajne vrednosti koje nude takozvani novi teoretičari referencije, kao i kritikom tog rešenja od strane Hauarda Vetstajna (Howard Wettstein). Tvrdiću da je odgovor na tu kritiku koju pruža Džon Peri (John Perry) nedovoljno ubedljiv. Najpre ću razjasniti neke relevantne pojmove, da bih onda na jasan način predstavio sam problem saznajne vrednosti. Potom ću prikazati rešenje datog problema koje nude Peri i Dejvid Kaplan (David Kaplan). Nakon toga, izložiću Vetstajnovu kritiku tog rešenja. Zatim ću analizirati i Perijev pokušaj odbrane od ove kritike. Naposletku, razmotriću u kojoj meri je Perijev pokušaj uspešan. Pokazaće se kako on to u značajnoj meri nije.sr
dc.language.isoensr
dc.publisherBeograd : Institut za filozofiju i društvenu teorijusr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceFilozofija i društvo/Philosophy and Societysr
dc.subjectsaznajna vrednostsr
dc.subjectcognitive significancesr
dc.subjectpropozicijasr
dc.subjectreferentsr
dc.subjectmisaosr
dc.subjectsmisaosr
dc.subjectkaraktersr
dc.subjectsemantikasr
dc.subjectpragmatikasr
dc.subjectpropositionsr
dc.subjectreferentsr
dc.subjectthoughtsr
dc.subjectsensesr
dc.subjectcharactersr
dc.subjectsemanticssr
dc.subjectpragmaticssr
dc.titleThe Problem of Cognitive Significance – a Solution and a Critiqueen
dc.titleProblem saznajne vrednosti – jedno rešenje i jedna kritikasr
dc.typearticlesr
dc.rights.licenseBY-NC-NDsr
dcterms.abstractЧукљевић, Филип; Проблем сазнајне вредности – једно решење и једна критика; Проблем сазнајне вредности – једно решење и једна критика;
dc.citation.issue2
dc.citation.volume29
dc.citation.spage239
dc.citation.epage252
dc.identifier.doi10.2298/FID1802241C
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.fulltexthttp://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/bitstream/id/4017/bitstream_4017.pdf


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу