Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 233
Ecological Education and Sustainable Development
(Belgrade : Institute of Economic Sciences,, 2017)
OBJECTIVES
The subject of the paper is ecological education and its significance for the
concept and practice of sustainable development. The author provides arguments in support of the stand that the formation of ...
Seriousness of Play: Video game Art in Serbia
(Belgrade: Faculty of Dramatic Arts University of Arts in Belgrade, 2016)
Video game artworks Over 7 seas & 7 mountains by Aleksandra Jovanic, Can you feel the spill? by Les Mislerebles trio and Symbols of Fortune by Katarina Kaplarski all share a theme of seriousness in play, an artistic ...
Aporije zajednice pohlepnika
(Adresa, 2015)
Društvo i identitet: globalizacija i fragmentacija
(Beograd : Filozofski fakultet, 2015)
Narrative Identität und existentiale Möglichkeit
(Beograd : Institut za filozofiju i društvenu teoriju, 2015)
S: Tekst se bavi tezom o ekvivalentnosti egzistencijalne i narativne mogućnosti, odnosno, o narativnosti kao, u Hajdegerovom smislu, egzistencijalu. Ovaj pokušaj fenomenološkog vrednovanja narativnosti se ne razgraničava ...
Das Leben als Dokument. Die Genealogie des registrierten Lebens als biopolitische Institution
(Beograd: Institut za filozofiju i društvenu teoriju, 2015)
Potiskivanje ekofeminizma
(Beograd : Institut za filozofiju i društvenu teoriju, 2012)
Ekološki feminizam nosi ogroman potencijal za preobražaj modernog sveta, počevši od promena vrednosti kao suštinskih elemenata identiteta dominantne kulture. Ukazujući na krupne probleme koji sprečavaju evoluciju društva, ...
Social Engagement and Personal Activism: Some Research Reflection and Fieldnotes from Conversations with Activists in Two Belgrade Protest Initiatives
(Beograd : Institut za filozofiju i društvenu teoriju, 2019)
Arhitekta kao socijalni akt
(Univerzitet u Beogradu, Arhitektonski fakultet, 2019)
Novi mediji - stara alternativa
(Beograd : Estetičko društvo Srbije : NVO Mladi grašak za umetnost, kulturu, medije i društvena pitanja ; Jagodina : Fakultet pedagoških nauka, 2017)