Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 23
Merre tartasz, vajdasági magyar?
(Újvidék/Novi Sad : Forum Könyvkiadó Intézet, 2017)
‘Fierce Warriors’ or ‘Bloodthirsty Savages’: Albanians in Serbian Textbooks (1882–1941)
(Göttingen : V&R unipress GmbH, 2017)
This article analyses Serbian elementary school textbooks from 1882 to 1941 in order to determine the two main phases or modes of representing Albanians in the Serbian educational system during this period: the rise of ...
Od trga do tržišta: kritička istorija aktivizma
(Novi Sad; Beograd : Akademska knjiga; Institut za filozofiju i društvenu teoriju, 2017)
Protest kao klica revolucije: konzervativna osuda
(Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2017)
Izlaganje bi se pre svega oslonilo na kritiku Francuske revolucije Josepha de Maistrea. Nalazeći arhikrivca za nju u protestantizmu, Maistre je omogućio da ono što je video kao kvintesenciju revolucionarnog držanja preuzme ...
Von der existentialen Möglichkeit zum mögenden Vermögen der Seinsgeschichtlichkeit
(Freiburg / München : Verlag Karl Alber, 2017)
D: Der Beitrag stellt den Versuch dar, eine modallogische Perspektive auf die Philosophie Heideggers zu eröffnen. Im Mittelpunkt der Überlegungen stehen daher die Begriffe der existentialen Möglichkeit (existentialontologisch) ...
Ecological Education and Sustainable Development
(Belgrade : Institute of Economic Sciences,, 2017)
OBJECTIVES
The subject of the paper is ecological education and its significance for the
concept and practice of sustainable development. The author provides arguments in support of the stand that the formation of ...
Nasilje i "protivnasilje" (protivonasilie)
(Beograd: Medija centar OdbranaBeograd: Institut za filozofiju i društvenu teoriju, 2017)
Una critica filosofica della Violenza
(Sesto San Giovanni : Mimesis edizioni, 2017)
Koliko je angažman intelektualaca važan?
(Beograd : Institut za filozofiju i društvenu teorijuNovi Sad : Akademska knjiga , 2017)
Novi mediji - stara alternativa
(Beograd : Estetičko društvo Srbije : NVO Mladi grašak za umetnost, kulturu, medije i društvena pitanja ; Jagodina : Fakultet pedagoških nauka, 2017)