@conference{
author = "Novaković, Jelena and Beraha, Isidora",
year = "2021",
abstract = "Уметничка делатност, као виталан део креативне економије, представља значајан покретач економског раста и развоја. Интензивна дигитализација је условила динамичне промене у свим аспектима пословања уметника, а пре свега у домену унапређења видљивости и повећања прихода. Савремене дигиталне технологије пружају бројне могућности за унапређење пословања међу којима се посебно истичу друштвене мреже, а пре свега Instagram. Према извештају Hiscok 2020, Instagram је у свету уметности значајан канал друштвених медија и незаобилазна платформа за куповину и истраживање, а посебно су на њој активни нови и миленијумски купци. Циљ овог рада је да анализира на који начин коришћење Instagramа утиче на пословање, односно пре свега на повећање прихода уметника у Србији. Истраживање је спроведено применом анкетног упитника на узорку од 30 уметника чланова Удружења ликовних уметника Србије и Удружења ликовних уметника примењених уметности и дизајнера Србије. Резултати истраживања су показали да је Instagram ефикасан али недовољно искоришћен начин коришћења дигиталних технологија у циљу унапређења пословања уметника у Србији, а посебно у домену унапређења продаје.",
publisher = "Subotica : Ekonomski fakultet",
journal = "2021: Proceedings of the 26th International Scientific Conference Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management",
title = "Instagram u funkciji unapređenja poslovanja u oblasti umetničke delatnosti u Srbiji",
pages = "344-350",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_3312"
}