РИФДТ репозиторијум
РИФДТ (Репозиторијум Института за филозофију и друштвену теорију Универзитета у Београду) садржи све публикације које су објавили истраживачи који раде или су радили у ИФДТ. Поред тога, садржи и све текстове објављене у часописима Филозофија и друштво, Критика и Khōrein.
Екстерна апликација Аутори, пројекти, публикације (APP) омогућава преглед и претраживање података о ауторима и пројектима, пренос метаподатака у друге системе, интеграцију са сервисом Altmetric и приказ података о цитираности у индексним базама података Dimensions, Scopus и Web of Science .
Институције/групе
Изаберите институцију/групу
Најновије
-
On the Relationship Between Education and Emancipation
(Palgrave Macmillan, 2024) -
Romi i Romkinje u Srbiji i Bosni i Hercegovini. Lokalne istorije i sećanje na Drugi svetski rat
(Beograd : Forum Roma Srbije, 2024) -
Norming Participatory Practices of Movement Parties in Southeast Europe
(Routledge, 2024) -
Josef Albers’ Methodology 'Learning through Conscious Practice' As a Teaching Form for Education in Architecture
(Kunstgeschichtliches Institut der Ruhr-Universität Bochum, Josef Albers Museum Quadrat Bottrop, 2024) -
Exploring Campus through Web-Based Immersive Adventures Using Virtual Reality Photography: A Low-Cost Virtual Tour Experience
(International Association of Online Engineering, 2024) -
Ways and Sideways of Emancipation: Dewey’s Reception in Different Political Eras of an Other-Than-Western Context
(Palgrave Macmillan, 2024) -
Rethinking Education and Emancipation: Diverse Perspectives on Contemporary Challenges
(Palgrave Macmillan, 2024) -
An In-Depth Review of ChatGPT’s Pros and Cons for Learning and Teaching in Education
(International Association of Online Engineering, 2024) -
Butler Traveling East: On Practices of Reading and Translating
(Chicago University Press, 2024) -
Exploring the Impact of Gamification on 21st-Century Skills: Insights from DOTA 2
(International Association of Online Engineering, 2024) -
Epilogue: Future Work in and for Emancipatory Education
(Palgrave Macmillan, 2024) -
Kako nauka doprinosi rodnoj neravnopravnosti i kako je održava?
(Beograd : Institut za filozofiju i društvenu teoriju; Sarajevo : TPO fondacija, 2024) -
Priznanje i postajanje u delu Aleksandra Tišme
(Novi Sad : IP "Adresa", 2024) -
Cross-platform social dynamics: an analysis of ChatGPT and COVID-19 vaccine conversations
(Nature Portfolio, 2024) -
Does Education Require Emancipation? A Historical Analysis
(Palgrave Macmillan, 2024) -
Blockchain Technology in Education: Opportunities, Challenges, and Beyond
(International Association of Online Engineering, 2024) -
Political Participation in Southeast Europe: A Scoping Review
(Routledge, 2024) -
Why Do We Need Participatory Democratic Innovations in Southeast Europe?
(Routledge, 2024) -
The Narrative of Amanda Labarca and the Criollismo: Notes for Inserting it into Chilean Literary History (Or Narrating It To Depict And Change Chile)
(Beograd : Institut za filozofiju i društvenu teoriju, 2024)