РИФДТ репозиторијум
РИФДТ (Репозиторијум Института за филозофију и друштвену теорију Универзитета у Београду) садржи све публикације које су објавили истраживачи који раде или су радили у ИФДТ. Поред тога, садржи и све текстове објављене у часописима Филозофија и друштво, Критика и Khōrein.
Екстерна апликација Аутори, пројекти, публикације (APP) омогућава преглед и претраживање података о ауторима и пројектима, пренос метаподатака у друге системе, интеграцију са сервисом Altmetric и приказ података о цитираности у индексним базама података Dimensions, Scopus и Web of Science .
Институције/групе
Изаберите институцију/групу
Најновије
-
At (en)large : capturing the voice of citizens through citizens’ assemblies on the EU level
(Florence : European University Instiute, 2024) -
Engagement with Future Generations: Unfulfilled Empathy
(Springer, 2024) -
Exploring the Impact of Gamification on 21st-Century Skills: Insights from DOTA 2
(International Association of Online Engineering, 2024) -
Saint-Savahood (Svetosavlje) between Political Theology and Ideology of Nationalism in Serbia
(Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht, 2024) -
Political Participation in Southeast Europe: A Scoping Review
(Routledge, 2024) -
Cross-platform social dynamics: an analysis of ChatGPT and COVID-19 vaccine conversations
(Nature Portfolio, 2024) -
Blockchain Technology in Education: Opportunities, Challenges, and Beyond
(International Association of Online Engineering, 2024) -
Why Do We Need Participatory Democratic Innovations in Southeast Europe?
(Routledge, 2024) -
An In-Depth Review of ChatGPT’s Pros and Cons for Learning and Teaching in Education
(International Association of Online Engineering, 2024) -
Exploring Campus through Web-Based Immersive Adventures Using Virtual Reality Photography: A Low-Cost Virtual Tour Experience
(International Association of Online Engineering, 2024) -
Kako nauka doprinosi rodnoj neravnopravnosti i kako je održava?
(Beograd : Institut za filozofiju i društvenu teoriju; Sarajevo : TPO fondacija, 2024) -
Josef Albers’ Methodology 'Learning through Conscious Practice' As a Teaching Form for Education in Architecture
(Kunstgeschichtliches Institut der Ruhr-Universität Bochum, Josef Albers Museum Quadrat Bottrop, 2024) -
The Integrative Potential of Contemporary Perspectives on the Nature/Culture Conceptual Relationship
(Belgrade : Institute for Philosophy and Social Theory, 2024) -
“Normalcy” in Behavioral Philosophy and in Spiritual Practice
(Basel : MDPI, 2024) -
Gender Equality for Show: Serbian Performative Europeanization
(Routledge, 2024) -
The New Architecture Of The Palace Of Justice In Belgrade : Remodeling The Serbian Built Environment Towards The Spaces Of Inclusivity
(STRAND – Sustainable Urban Society Association, 28-12-2023) -
Judith Butler and Politics
(Edinburgh University Press, 2023) -
Microlearning: Transforming Education with Bite-Sized Learning on the Go—Insights and Applications
(International Association of Online Engineering, 2023) -
Towards a Theory of Theoretical Formations: From Althusser to Lenin / Ka teoriji teorijskih formacija: od Altisera ka Lenjinu
(Beograd : Institut za filozofiju i društvenu teoriju, 2023)